Merhaba arkadaşlar bebeğimi sürekli emzirmeye çalışıyrm günde 3 yada 4 kez de göğsümü sağıyrm 25 en fazla 30 cc çıkıyor tek göğüste bu bebeğim için yeterli mi yani yetiyor mudur çiş den takip edemiyorum çnkü 5 6 kez dolu olmuyor en fazla 2 yada 3 tanesi dolu oluyor lütfen bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilir misi
.