busraerdi bende aynı durumu yaşadım bebeğim 5 aylık ve saat başı emmesine rağmen mastit olmuşum söylenilen gerşeyi yaptım fakat ne sertlik gitti nede acısı sabah akşam iğne ve ağızdan antibiyotikle iyi oldum iki farklı antibiyotik anca iyi etti beni ilerlemeden doktora görün canım sonrası felaketmiş bende iyiki başında gitmişim