Vhdekor Merhabalar bebegım 26 günlük durmadan kaka yapıyoruz her alt alma sonrası pişik önleyici krem kullansam da pişige yakalandık kıpkırmızı poposu çok üzülüyorum ne önerirsiniz? Tecrübelerini i paylasır mısınız yarın güzel Bi krem almak istiyorum :(
Selin5335 Vhdekor desitin kullanıyorum 3 aylığız daha hiç pişik olmadı. Ayrıca bebekler için de katkısıx desitin
Vhdekor Gizemabc ikisini aynı anda mı kullanıyo sunuz yada her ikiside güzel diye secenek mi sundunuz ¿
Pker Kantaron yağından alın bence hem doğal hem gayet iyi bende ilk krem kullandm sonrasında pişik olmaya başkayınca kantaron yağına geçtim ve çok şükür gayet iyi ondan sonra hiç öyle bişeyimiz olmadı şükür
Vhdekor Deletedmom278 pamuk kullanıyorum bu süreçte önleyici krem kullansakda işe yaramadı yine yakalandı gördük çe içim sızlıyor :(
46467 Vhdekor ben bepantol kullandım işe yaramadı annem bebek pudrası kullan dedi kullandım bi dahaki sefere bezini değiştiğimde iyleşmişdi yani her bebeğin bünyesi farklı ama
Dmt-01 Vhdekor bezinizin markası ne ya da hiç değiştirdiniz mi ben doğduğundan beri değişmedim ama bazen bez değiştirince pişik oluyo diyolar bende sudocrem kullanıyorum tavsiye ederim ben pişik olmadan kullanıyorum özellikle gece yatırırken altını bezlerken sürüyorum daha uzun süre bezde kalıyo çünkü gündüz kullanmıyorm pişik problemimiz hiç olmadı
Vhdekor Dmt-01 molfiks kullanıyorum ve 2 numaraya gectik marka değiştirmedim sudocrem alıcam galiba cogunluk onu tavsiye ediyo
Mduygum Vhdekor sudokremi her altini actiginda kullanabilirsin ama cok kizarip kabardiysa hemen etki etmez sari hametan al once onu kullan ince tabaka halinde sur her altini actiginda gecene kadar
Seutfu Vhdekor bizde çok pisik oluyorduk. Hakikî zeytinyağı günde 1 kere sürüyorum. Her acmamda mustela pisik kremi kullanıyorum. Pisik oldugu zamanlar Islak mendil yerine pamuk ıslatıp kullanıyorum. Islak mendilim de Molfix izotonik sulu mendil
Seherrumeysa94 Vhdekor fucidin ve hametan mavi olanı kullandım pişik geçti sadece hametanı kullanıyorum
Rrraaaiiinnn Vhdekor merhaba ben de su ana kase bepanthol desıtın mor ve mavi kullandım ama son olarak purmama marka buldum ızmırde urlada kendi urettypr kadın ordan ilk aldım memnun kaldım tekrar aldım zeytınyag damlasakızı karısımı belki almak istersiniz sıtesı Instagram vb var muhendisinoglu sayfasında gordum denedim sansıma memnun kaldım
1Kubra_ Vhdekor ınanırmısın bizimde o sıralar çöktü bezi değiştim bide sürekli hamazinc kullandm zeytin yağıda sürdüm sürekli geçti