Evlendim evleneli düdüklü tencereden korkuyorum. Bi ara cesaret edip çözmüştüm şimdi ise ya ben bozdum yada bozuldu tencere 🤦♀️
Et ve sebze programı var ikisine de getirince kaynasada buharı dışarı vermiyor tencereyle kapağın birleşim yerinden veriyor buhar çıkarma yerine getirdiğim zaman hem o delikten hemde yine kenarlarından veriyor ve su damlatıyor. Bişey pişirirken o programa getirmem gerekmiyor mu buhar çıkarma yerinde mi durmalı? Neresi bozulmuş olabilir? Çevremde de yeni nesil düdüklüleri bilen pek yok 🤷♀️
Birde yemeklerinizin lezzetli olması için yaptığınız ayrıca bişey var mı? Evleneli iki yıl olacak çok belli etmese de sanırım eşim yemeklerimi pek beğenmiyor 😓