Herkese meraba arkadaşlar 8 günlük anneyim bebeğim tansiyonumun yükselmesinden dolayı 8 aylık dünya ya geldi emzirle sorunu yaşıyorum biberin ve yalancı memeyi tutuyo ama beni ilk doğduğundan beri tutmuyo ankarada emzirme eğitimi veren iyi bi doktor varmı bildeğiniz…