Geçmiş olsun öncelikle,aynısı benım kızım da oldu bacaklarında.doktoru kan alıp alerjı testı yaptı hıc bı besıne alerjısı cıkmadı.zadıten alerjı damlası kullanıyoruz ayrıca kendı bı ılac hazırlattı eczane de.bır hafta kullandıktan sonra gectı.2 gunde bır hala sürüyorum tüm vucuduna.3 aydır hıc bısey cıkmadı