Bestem Merhabalar kızlar sütüm yok denecek kadar az günde 1 kez 40 dk 50 dk sagiyorm 5 yada 10 cc cikiy7r düşünün şaka gibi ama o da biseydir deyip tam bitmesin diye sağıyorum.dun sağmadım bugün sağıp versem bisey olur mu süt kalınca pis oluyormuşbebeği hasta ediyormuş falan diye duymuştum
Tospikto Bestem yaa kim diyor pis oluyormus sut diye oyle sacma sey mi olur. Sagin verin bebeginize sutu.
RundownMom Bestem bu mantığa göre göğsünü hiç sağmayanlar bebeğine pis süt vermiş olur. Bunun doğruluğu yok. İlk defa duydum.
imgesi Bestem onu soleyen hangi gerikafali acaba?? Ayrıca süt sagis sekliniz yanls.. ole sagarsaniz süt zaten gelmez
imgesi Bestem Hayır kesinlikle öyle düşünme Ben de sağmaya ilk başladığımda 10 cc ile başlamıştım Sen sağdıkça o gelir
Haticesglm Bestem memede kalan süt bekleyince biraz tuzlu olabilir onun dışında hiç pis olur mu 😊 ayrıca her gün saat başı 10ar dakika gece de 2 saatte bir 15er dakika sağım yaparsanız sütünüz artacaktır.
yasmina Günde bir defa sağılan süte bir şey olmaz ama miktarında gerileme olur, ne kadar çok sağılırsa o kadar uyarılır süt üretimi artar. 2-3 saatte bir çıkmasa bile sağmaya çalışın zamanla artacaktır 👍🏻