1 aylık bebegim var (erkek) amip kisti oldu flagly ve parol şurup yazdı dr onu veriyorum dr cok karın ağrısı yapar dedi ve bebegim gerçekten geceleri ınlayarak uyuyor cok üzülüyorum dayanamıyorum böyle olup bebeğiniz kaç güne iyileşti yardımcı olur musunuz😔