Herkese merhaba gecen post açmıstım cocuğum yoğun bakımda ve esimle ayrılma aşamasındayız diye 1 bucuk aylık bebeğim ve sağım yapıyordum ama stresten sanırım artık azalıyor önceden 3 saatte sağım yapardım iyiydi ama şimdi 8 saatte bile 25 cc zor geliyo süt için oruç da tutmuyorum sizce sütüm kesiliyor mu bosuna oruclarımı da kaçırmak istemiyorum çünkü hiç sütüm yok bilgisi olan var mı lütfen 😔