Sadullahefe 7 aylik oğlum 10 gündür pişik. Bir türlü geçiremedik. Bephanten desitin hametan denedim geçmedi. Kırmızı oldu artik çok fena. Önerebileceğiniz krem ne var kullanıp memnun kaldığınız??
Hunilianne Sadullahefe ben defne yaprağı kaynatıp onun suyuyla silerim öyle olunce bi de sudocrem ıslak mendil kullanmıyoruz ve sildikten sonra kurutuyorum mutlaka 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Deletedmom298 Sadullahefe sudocrem ve travazol ikisinden de çooooook memnun kaldim. 2 gundur kizimin boynu pisik icindeydi cok kotu kiprkirmizi sudocremi ilk sürüşümde bile geçirdi iyi geldi
AlyaEylul Sadullahefe canım pisikle mantarı karıştırmayasin benim bebekte de 1 haftadır var di ne yaptıysam geçmiyordu meğerse mantarmış hametan pomad dermo trosdy karıştır birbirine sur derim