Merhaba oğlum üç buçuk aylık ve hala aşırı gazlı emerken uyuya kalsa bile beş dakka sonra gazını çıkarmadığım için uyanıyor gazını çıkarsam uykusu açılıyor😣 geceleri saat başı kalkıyor ve gündüz uykusu en fazla yarım saat ayrıca hep sallayarak uyutuyorum çok gazlı ve kolik olduğu için ilk aylar mecbur salladık ve şuan alıştı sanırım. Sizce böyle gazlıyken uyku eğitimi verebilir miyim nasıl verebilirim ya da vermeli miyim?