Merhaba hanımlar. Bebeğim 28 günlük. Şimdiye kadar göğüs yarası sorunumuzdu şimdi üstüne ağrı ve kaşıntı eklendi 😭 emzirdikten sonra göğüslerimde ağrı başlıyor kenarlardan başlayıp uç kısma doğru geliyor canım acıyor 😪 tekrar emzirene kadar devam ediyor ve emzirdikten sonra yine aynısı oluyor. Kısır döngüye girdik. Ve bazen aşırı kaşınıyor göğüslerim. Bu durumu yaşayan veya sebebini bilen annelerimiz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️