Prensesannesiii26 Tulay09 canım ateşi de oluyor mu iki üç seçeneği var kesin bişey soylemek kimse için mümkün değil egzama da olabilir alerjide olabilir 6. Hastalık diye bir hastalık var oda olabilir daha da bir kaç hastalık daha var yani
T-24 Tulay09 benim oğlumda da oldu benek benek oldu öncesinde ateş olmuştu sonra oldu 6.hastalık olduğunu söylemişti doktor korkutmak istemem belki alerjidir doktora götürmenizde fayda var
Tulay09 T-24 doktora gittik egzama başlangıcı dedi hafif atlstiyor dedi bioderma atoderm verdi beş gündür onu sürüyoruz daha da kötülesti
Tulay09 Prensesannesiii26 bende araştırdım şimdi döküntüler altıncı hastalığa beenziyor gerçekten ama ateş olmadı farketmemis olabilir miyim acabaa
Prensesannesiii26 Tulay09 bebekten bebeğe ateş derecesi değişiyormuş canım kimisinde hiç olmadığı da oluyormuş o yüzden kesin biseyde söylemem yanlış olur