Berilsare Merhabalar kızlar bebegim 4 aylık abişey serip baskğle koyup bebek tartıyorum doğru mu acaba bu sekilde doğru cıkıyor mu yapan var mı ?
VERA19 Berilsare Ben kendim tartılıyorum,sonra bebeğimi kucağıma alıp birdaha tartılıyorum.Arada ki fark bebeğin kilosu :) Kontrolde hemşire tarttığında da hemen hemen aynı çıkıyor sonuç, hiç tek başına koyup taramayı denemedim.
Macidenezkerimali Berilsare bende önce 10 yaşında kızımı tartıyorum sonra ikisini birlikte tartıyorum
BebekBatur Berilsare ben önce kendimi tartıp sonra onunla tartılıyodum bugün ilk defa onu tek oturtarak tarttım 7 aylık 😊
Berilsare VERA19 bende onu yaptım ve sonra tartının üstüne bişey koyup tarttım aynı cıktı gerçi yanılma payı yok sanırım farklı cıkmadı çünkü
Nurtalib Berilsare ayni kilo cikiyorsa kapandiktan sonra baskül tekrar tartilin bazen oyle olabiliyor
Duce28 Berilsare Ben kendim tartiliyorum sonra kizimla tartiliyorum basindan beri hep dogru cikiyor 🤗