feyzaaa biz de eşimle ayrı düştük. Hem de yenidoğan bebeğimle :( en güzel zamanlarımızı birlikte yaşayamıyoruz. Ne ben burdan izin alabildim. Ne de o ordan izin alıp gelebildi. İkametime gidemiyorum resmen şaka gibi. 30bin insanı yurtdısından getiriyorlar ama, biz kendi evimize gidemiyoruz :(