Ebelfezalininannesi Oglumvebennnnnnn acıkcası bende sikayetciydim ama okudukcada okuyasim geliyo benim kaynanam yok varmiş gbi takılıyorum🤪🤪
Bebekask Ebelfezalininannesi aynen valla benimde okuyasim geliyor zaman geçirip kafa dağıtıyoruz burda😊
Aylinay Ebelfezalininannesi ne güzel kafa seninkisi varmış gbi ahahahah kiz Allah ta seni güldürsün inşallah sen beni güldürdun😂
Thesra Oglumvebennnnnnn Bazıları iyi bazıları kötü çok saçma olanlarıda mevcut lakin sosyal bir platform burası herkes özgür iradesine göre iş yapıyor forumun kuralları içerisinde😂😂
Ebelfezalininannesi Bebekask aynen bazen okumaktan cocukla ilgilenmiyorum bakiyorum annem kiziyo yeter birakta telefonu cocukla ilgilen artik die😁😁
Dilber [bilinmeyen] ya bende onu beceremedim bi turlu resim karesine tiklayip resim scyrum oraya kdr iyi hos ama devami yok yaa foto koymuyor bende mi bi ariza var programda mi kii byuj ihtimal bende :)))
Thesra Deletedmom20 Profil fotosu koyma yerine sürekli basıyorsun tık tık şeklinde sonra fotoğraf koyma seçeneği çıkıyor ordan girip yüklüyosun