1anne1yavru Kızlar 2 aylık bebeğim var diplerim ağzıma kadar geldi çok rahatsız ediyor beni, amonyaksız boya alayım diyorum sakıncası olur mu ki. Emzirirken saçını boyayan var mı?
yldrm986 1anne1yavru ben hiç boyamadım, saçlarım 1 yılda bembeyaz oldu öyle yaşadım ama bitkisel boya ile boyayan anneler var ,ben vicdan yapmıştım 😔
Nisa6701 Bende aynı cnm saclar bembeyaz oldu doktorumuz ızın vermedı emzırme tamamen bıtene kadr boyama yok dedı