Merhaba,
1 aylık erkek bebeğim var, gündüzleri artık genelde uyanık ve maması gazı dışında yerine koyunca mızmızlanıyor ilk bebeğim olduğundan pek neler ile oyalayabilirim bilmiyorum. Önerileriniz neler ? Bir müddet 5-10 dk yerinde oynuyor konuşuyoruz ama sonra susunca al diye ağlıyor sanki. Evde hiç bir şey yapamıyorum bu yüzden. Uyanık olduğunda neler yapabilirim ?