OZGURUM73 benim kardeşimde sma hastası ben etrafımda otizmde tut down sendromlu hatta adını bile hatırlamayacağım bir çok hastalığı olan insan var. Yukarıda bir arkadaş bahsetmiş ram e gidip heyet raporu ile yüzde kaç engelli ise devlet karşılıyor özel eğitimi ayrıca bakım ücreti gibi şeylerde alabiliyorsunuz ama en önemlisi bebeğinizin gelişmesi hayata kazandırılması, anlattıklarınızdan otizm konusunda benzerlikler olduğunu farkettim bende. Hacettepe bence size iyi gelecek. Yine de siz bilirsiniz ama biz inanır mısınız aylarca o doktordan o doktora koştuk ki bir de mücadele etmemiz gereken zihniyetler vardı.