Merhaba, tüm yorumlarınızı okudum ve çok şaşırdım. Bence işinin ehli doktora denk gelmemişsiniz. Çünkü 4 yaş otizm teşhisi koymak için çok ama çok geç bir yaş. Bahsettiğimiz semptomlarla 1 yaşında bile teşhis koyulabilirdi. Ayrıca haftanın iki günü özel eğitime gidip nasıl bir şey öğrenemez? Öğretmenleri ve kurum ile görüşün muhakak çünkü bir yerlerde yanlış yapılıyor belli. Fizik tedavi ve özel eğitimle çol daha hızlı yol kat edebilirdiniz. Ve kesinlikle istanbula yada ankarada bir uzman bulup götürün derim
( iki yıl özel eğitim okullarında otizmli öğrencilerle çalıştım master konum)