Balloglumm aşısı olmadığı için ateşli geçirebilir. Gözlerine dikkat edin sivilceler gözlerine de sicrayabilir. Aşı olsa çok kolay atlatır ama bebek olduğu için ben olsam doktora götürürdüm. Ya da takipli olduğunuz bir doktor varsa arayıp sorun. Bulaşıcı bir hastalık size de bulaşabilir