Herkese merhaba bebeğim prematüre doğduğu için göğsümü tutamadı bizde süt sagıp biberon ile besledik ilk günler ama suan 50 günlük oldu hala biberon ile göğsümü sagıp besliyorum bi türlü göğsümü tutmuyor sizce napmalıyım lütfen yardım edin bi yol gösterin 🙏🙏