Aslinda guzel dogmus kilosu benim kizim da 3500 dogdu suan tam 9 ay 2 gunluk 9500 kilosu hem anne sütü hem formül mama olarak gittik doğduğundan beri şimdi ek gıda da var son 2 aydır sadece aldığı kilo 500gr o da çok hareketli ve dişlere bağlıyorum her bebek aynı olacak diye de birşey yok üzülmeyin yiyipte kilo alamıyorsa sorun yok bünye meselesi sağlıklı olsunlar yeter