Oğlum 11 ay 3 günlük
çok kendi halinde yerde kendi kendine oynar beraber birtek top oynamayı seviyor diğer türlü sıkılıyor yuvarlanıyor ve şuan sadece sürünüyor hiç böyle atik değil ayaga kalkmaya tutunmaya çalışmaya yürümeye filan hiç çabası yok bir tek yürütece koyarsam daha aktif sanki 11 aylık gibi değil de 8-9 aylık bebek gibi anlamadım ki normal mi sizce ?