Glin89 cnm bnm doktorum qünde 3 defa 1 çay kaşığı werebilirsin demişti bende sabah öqlen akşam diye ayarliyordum ama çok şükür werir wermezki kızım çok rahatliyordu bide bnm kızım akşam saat 6 dedinmi aqlamaya başlardı kolik bebek qibi ama çok şükür o ilaçtan sonra duzeldik şuan 3.bucuk aylık olduk qaz problemimiz kalmadı ben bunu 1.bucuk aylıkken kullanmaya başladım şuan kızım 3.bucuk aylık we damlamiz daha yarım şekilde kaldı bile