Merhabalar bebeğim 1 ay 23 günlük önceden 15 20 dakika emerdi şimdi 5 6 dakika güzelce emip sondasında hemen uyuyor mememde.Emsin biraz daha diye uğraşıyorum ama emzik gibi kullanıyor göğsümü emmiyor sizce doymuş oluyor mudur geçen gün dayanamadım zorla emzirdim iyice emerken kustu 😦 acaba reflü mü olmuştur diye korkuyorum