balkizimveben Doktora git derim. Seni korkutmak istemem ama, ben doğuma giderken haraket hiç yoktu. Sen düşün şurada doğuma saatler kala hiç mi oynamaz? Hazırlık aşamasında son kez nst çektiler kalp atımı var ama haraket çıkmadı. Doktor sezaryen bitiminde bana şunu dedi, yaşayacak ömrü varmış, boynuna tam üç kere kordon dolanmış tam vaktinde doğuma almışız.. doğumu yaklaşan bebeklerde özellikle doğum anında sıklıkla görülüyor bu durum