Denizsever34 Kizim 4 ay 9 gunluk. 53le hamile kaldim, 74le doguma gittim. Kizimin 40i ciktiginda 62 kiloydum. Dogumdan sonra sut olsun diye hic tatli yemedim. Kendimce saglijli beslenmeye calistim. 3 haftadir da diyetisyen danismanliginda diyet yapiyorum. 3200 gr daha verdim. Suan 57.5 kiloyum. Zaman buldukca Leslie egzersizleri yapiyorum.cok yarari oluyor. Ve cok az yiyorum. Soyle; 6 yk yemek, 3 yk pilav mesela