Oğlum üç bucuk aylık kakası gürültülü ve kokuluydu mukusluydu rota aşısı yaptırdıktan dört gün sonra kakasında az kan gördüm üç gün gelmedi o sürede süt yumurta tüketmedim koku azaldı ama tekrar kan gelmeye başladı ve miktarı artıyor doktor randevusu aldım ama Gitmekte tedirginim fikir verir misiniz böyle bir sey yaşayan var mi alerji değil başka bi şey midir acaba