bizde de vardı. ilaç kullandık bi gözü ilaçla geçti diğerinde çapak geçti sulanmaya devam etti. gözyaşı kanalı tıkalıymış. masaj yaptım bir haftaya geçti. göz pınarına biraz bastırıp burnun kenarına doğru çekerek yapıyorsun. burnuna çok bastırma. youtube da bir doktorun dediğine göre burun yamultabiliyormuş bu masaj tek taraflı yapıldığında. çapak yapan şey tıkanık olması değil aslında tıkandığı için enfeksiyona ortam hazırlaması. yani sulanıyor normalde, enfeksiyon kaparsa çapaklanıyor.