Merhaba sevgili anneler,
bugün bir gazetede Prof. Dr. Hakan Parlakpınar ‘… Çünkü zerdeçalı kullanmaması gereken kişiler de var. Mesela, zerdeçalın gebelerde ve bebeklerini emziren anneler…’ açıklamasını okudum. Ancak daha evvel ve şimdi de birkaç farklı dilde ( Almanca ve İngilizce) yaptığım aramalarda özellikle bağışıklığı güçlendirmeye destek olduğu için emzirme döneminde de kullanılmasının yararlı olduğu yazıyor. Bilimsel kaynakları okumadığımı belirtmek isterim. Sadece anne ve bebek bilgilendirme sitelerinde araştırma yaptım. Emzirme döneminde olan biri olarak genellikle pilavlara, çaya, yulaf ezmesine ve hatta Türk kahvesine bile sık sık katıyorum. Aramızda bilimsel bilgilendirme yapabilecek olan varsa da çok sevinirim. 💕