Merhabalar Bebeğim 4bucuk aylık. Bayadır bebegimin eklem yerlerinden ses geldiğini fark ediyordum başta önemsemiyordum daha kemikleri kıkırdak gibi olduğu için diye düşünüyordum ama eşim içime kurt düşürdü. Son zamanlarda dikkat ettiğim için mi yada bebegim hareketleri arttigi için mi bilmiyorum arttı sankı sesler diz kapağından bazen kolundan tutup hareket yaptırırken tıklama sesi geliyor. Hareketlerinde herhangi bir sıkıntı yok dönüyor kalça çıkığı testi de normal cıktı. Bu sesler anormal mi siz boyle bir sey farkettiniz mi bebeğinizde?