Fatmanurbal bebeklerin hapşurması öksürmesi normal .Ateş yoksa öksürük icin telaşlanmayın yalnız boğazda birşey varsa öksürür demişlerdi yani mama yada süt kusacak gibi olup tekrar yutuyorsa ondan da öksürüyordur ciğerlerinden nefes borusundan çıkarmak için.Bnm bebeğim 2,5 aylık oldu hergün öksürür ilk doğduğunda doktor muayeneye geldiğinde hapşırma öksürme olcak onlar normaldir demişti.Hatta bir yaşına kadar sürermiş