Merhaba tecrubeli anneler yardiminiza ihtiyacim var. 5 aylik bebegim var yuzu,gogsu ve kol ustunde kizariklar olustu ama cok fena olmustu yavrum kipkirmiziydi kollari filan akintiliydi. Alt ust oldu bebegim korono henuz yeni cikmsti turkiyede doktora goturdum cocuk ve cilt doktoru atopik dertatit egzama dediler, kremler verdiler kullaninca geciyor ama tekrarliyor. Alerjiden soz etmediler ama ben burda okuduklarimdan alerji olabilcegini dusunuyorum ama koronadan goturemiyorum teste . Sut alerjisi olabilir diyet yaptim yesemde yemesemde kizariyor deniyorum diyetle bulamiyorum cok caresizim bir catal peynir yiyosam pismanliktan öluyorum ya varsa diye napacagimi bilmiyorum tadim tuzum kacti. Belirtiler sunlar dogdugundan beri gazli bir bebekti kakasini hep gazli yapardi hala oyle kaka yaptgini duyuyorum yani nadir sessiz yapmistir. Iste yuzu kolu ve gogsu arada kizariyor egzamalasiyor. Uyku gunduz uykusu kisa kisa uyur oglen uyursa 2 saat uzun. Gece 9da uyursa sabah 6da kalkiyor aralarda cook sık uyaniyor kipirdaniyor kasiniyor sanirim gozunu pek acmiyor kucagima alip meme veriyorum emiyor yatiyor geri bir sure sonra yine ayni sekilde oluyor . Cevremdekiler sadece egzamasi da olabilir dyorlar bi alerjeni da olabilr diyorlar. Ha buarada kakası bilmiyorum bebek kakasi genelde ayni hep internettte baktgim beze bulasmis sari kaka mukus dedikleri sumuksuyu bazen goruyorum arastrdgmda sutu hizli icersede olurmus benim sutum tanzikli ve hizli emdigini duusunuyorum kan derseniz kan gormedim bir kere kahve tonu gibi az leke gordum boyle bilgisi olan bana bilgi verebilirmi?