Arkadaşlar bebeğim 3 aylık bugüne kadar kundakla geldik evin sıcaklığı 23 24 derece olduğundan üstüne bisey örtmeden sadece kundakla uyudu hep
Bu ayın sonunda kundağı bırakmayı düşünüyorum artık uyku tulumu araştırmalarına başladım.battaniye falan örtmeyi güvenlik açısından istemiyorum.malum havalar ısınıyor mayıs ayından sonra bahar ve yaz aylarında kaç tog değerli tulum kullanmalıyım kullanıp memnum kaldığınız marka ve model tog değerini paylasabilirmisiniz? Birde yine bu aylarda uyku tulumu içine ne giydirmeliyiz?