Tlayyq1 Kızlar 10 günlük bebeğim var göğüslerim doluyo çok acıyo emdirebildigim kadar emziriyorum pomba aldım sağsam sürekli içilmedigi için dökülüyor kolostromu hala var mıdır araya gider mi
Deletedmom298 Tlayyq1 O sagdiklarini sut posetine koyup buzlukta 3 6 ay kadar saklayabilirsin. Bebegin biraz büyüdüğünde bebegine icir bence. Çünkü şu zamanki sütun en degerli süt
Meftunbade Tlayyq1 sagdiginiz sütü biberonla da olsa vermeye çalışın o günlerde sarılık olmaması için anne sutu çok önemli yada çay kaşığıyla verin