Zeynepravza38 Arkadaşlar adetim 3 gün oluyor ve dün gece bitti bende abdest alıp. Bugün oruç tuttum ama bozuk para büyüklüğünde kan geldi peçeteyle sildim leke vardı birazda orucumu bozmalımıyım nette istediğim bilgiyi alamadım
SedaMeyra Zeynepravza38 normalde adet dongunuz kac gun sürüyor 3 4 ay deneyip gununu belirleyebilirsiniz. Mesela benim 5 gun sürer 4 ay deneyip ortalaması aldim bu ay 4 gun sürüp bitti 5. Gun tuttsaydim ve kan gelseydi bozulurdu cunku 5 gun suruyor adetim.normalde umarim anlatabildim ya🤦♀️
Balevlatlar123 Zeynepravza38 iğne ucu kadar bile olsa bozuluyor beyaz akıntı gelene kadar bekleyeceksin sonra gusül alacaksın canım
Zeynepravza38 SedaMeyra normalde adetim 3 gün sürer ama böyle 4.günü bazen gelirdi akıntı ama hiçbişey olmaz belki diye tutmuştum
Deletedmom145 Zeynepravza38 o kadar başima gelmişki bu durum😁Hepsinide kaza etmişim.ve yeniden tutmuşum.sende oyle yap temizlen sonra tut.Allah kabul etsin
AreninAnnesi7301 Zeynepravza38 Kuran kursuna giderken hocamiz adet olduğum anda bozulmuş demektir demişti yani bisey yemesen icmesen de bozulmuş oluyormuş
Deletedmom136 Bende aynı şey oldu bozdum ama beyaz akıntıyı beklemek gerekiyor mu onu bilmiyorum ben de onu merak ediyorum
Tuana4747 Zeynepravza38 canım kendin bilirsin fakat kendine eziyet edersin tutarsan kanaman olmuş bozmak en doğrusu ve unutma ameller niyetlere göredir niyet etmişsin sonuçta
RahAyDoruk Zeynepravza38 orucunu bozmalısın hatta bu durumda oruç bozmamak olmaz diye biliyorum yani bir yudum su olsun içip bozman gerekir