Merhabalar. Oğlum bugün 2 ay 1 günlük son 3 4 gündür sabaha karşı saatlerce uğraşıyor kakasını yapmak için ıkınıp ıkınıp duruyor. Zaten uyku düzeni olan uysal bir çocuk değil. Son günlerde kakasında pütürler olmaya başladı normal midir ? Gittikçe sıvı halinden normale mi dönüyor yoksa bir problem mi bu ? Sadece anne sütü ile besleniyor bu arada çok nadiren 5 6 günde bir belki bir kere mama verdim onu da genellikle kustu zaten istemedi. Doktora da uzun zamandır götüremedim çocuğu bu ay mecburen götüreceğim.