Seymaidis biraz saçma gibi ama ben ilk bir ay 2 saat ara vermeden emziriyordum hem süt anca geliyor hem bebek anca emiyor alışıyor hemde sarılık olmasın diye ikinci ay 1 saate indirdim sonra yarım saat ki çocuk doktoruda mümkün olduğunca uzun tutun emzirme suresini diyordu mümkün olduğunca uzun emzirin derim 2 yaş 1 aylık olana kadar enzirdim ben düzenli emzirdiğim icin sanırım süt bitmedi