Canım benim bebeğim 2 aylıkken yanağında kırmızı kabartılar vardı isilik mi acaba derken baktım geçmiyor ve kuruyup pul pul dökülmeye başlamıştı doktoruma fotoğraf attım egzama olmuş dedi kortizonlu bi krem verdi kullanmak istemesem de üç gün sürdük geçti. Muhtemelen inek sütü alerjisi var şu an deneme yanılma yoluyla bulmaya çalışıyorum. Hastaneye gidip test de yaptıramıyırum malum. Sen de geç olmadan doktoruna bir danış istersen.