kardelen00oncelikle masallah kuzuma😍 evet gece 12-1 falan besle.12se beslemezsen bile gece 2-3 arasi bile mama içire bilirsin.1 bebek en fazla 5 saata kadar aç kalmasi normal sayilir.sonea yeniden sabah 9a kadar uyusun ne guzel.uyandirip basini derde salma uykusunu bölme derim.uyku saatlarini takip et surekli.
bak 9da uuyuyacaksa gece 1,2,3 gibu araliklarda besleye bilirsin.gece uykusu çnku.gece az yedirmek lazim.rahat uyumasi için.tiklama mama içirmemeli.en fazla 5 saat ac kala bilir.5ten yuksekse kan şekeri düşe bilir.kendi saatinize gore ayarlayin.