Kızlar merhaba benim bebeğim 12 günlük ama ben perişan haldeyim meme ucu yaralarım beni mahvetti ne denediysem kar etmedi en son doktor bana lanolin ve bepantolü karıştırıp sür daha etkili olur dedi onu yaptım emZirmeden önce yıkadım ve bebeğim emzirmeden sonra kustu sonra ilaçtan değildir dedim tekrar sürdüm emzirmek için bi daha yıkadım yine kustu korktum artık sürmicem ama napıcam bilmiyorum siz bu acıyla nasıl başa çıktınız beb ağlamaktan helak oldum resmen emzirme danışmanı arıyorum en son o kaldı inşallah fayda sağlar bana yoksa resmen bunalımdayım böyle bi acı hiç görmedim siz neler yaptınız bu acıları atlatmak için tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim 😔