Mermeral Arkadaşlar kızımın gözünün üstünde bu lekeden var biraz da burnunun üzerinde geçer mi sizce bunlar ?
2019drnsu Mermeral benim kızımda da vardı canım büyüdükçe geçiyor genelde. Evet ağlayınca daha çok belli oluyor normalde yok gibi
alya_kus Benim kızımdada var ağlayınca çok belirgin oluyor doktorumuz geçeceğini söyledi daha 3 aylık ama kızarıklık eskiye göre daha az
Sedefdamla Benim kızımda da var o lekeden. İlk doğduğunda daha belirigindi hatta. Bazen çok belli oluyor bazen kayboluyor