Kızım 3 ay 28 günlük idrar yolu enfeksiyonu oldu idrarını yapamıyor hastaneye yattık antibiyotik serum verildi daha sonra ilaç tedavisine geçtik bugün 2. Günü ve hala idrarını yapamıyor iştahıda kesildi üstelik antibiyotik ishalde yaptı ne yapacağımı bilmiyorum başına böyle birşey gelen var mı