ddmnrdgn Milaaa merhaba, benim oğlum da 11 aylık olmak üzere. Sabah kahvaltıda yumurta sarısı, labne, avokado yiyor. Bazı sabahlar yumurta sarısı, yoğurt, su ve tam buğday unu/keçiboynuzu unuyla pancake yapıyorum. Sabah uykusundan sonra bazı günler yoğurda karıştırdığım kuruyemişleri (ceviz, fındık, badem) veya meyve veriyorum. Öğlen yemeğinde buharda pişmiş sebze/ yoğurt veya kuzu eti ile pilav/makarna yiyor. Akşamları bir kase çorba veriyorum, eğer öğleden kalan bir yemeği varsa onu da yiyor. Eğer bir alerjik durumu yoksa 10 ay itibariyle sizin yediğiniz neredeyse her şeyi yiyebilir bu arada tuzsuz ve baharatsız pişirdiğiniz sürece.
ankarahanimefendisi Ben daha yeni başladım üç gün kuralı ile yoğurt,patates,pirinç,elma,pekmezli bebe bisküvisi, sırayla vereceklerimde pekmez cevizle bisküvi, yumurta,kendi yaptığım lor peyniri, ıhlamur ve rezene, yulaf🤗
birortmenanne Merhaba oğlum 9 aylık. Saat 11:00 gibi kahvaltı yapıyor. Peynir yumurta zeytin pekmez ve yumuşak bir ekmek veya pankek yapıyorum bunları yiyor. Saat 15:00 civarı meyve yiyor. 18:00 veya 19:00 akşam yemeği saati. Kıymalı veya sebzeli köfteler, bebek makarnaları veya çorbalar yapıyorum. Akşam yemeğinde yoğurt da tüketiyor. ☺️ Bunun dışında anne sütüne devam
Merkurkedisii birortmenanne benmkide 9 ayşık sadece akşam yemeği yiyor :))))) kahvaltı ara öğün falan yemiyor anne sütü alıyor
Milaaa birortmenanne kahvaltısında ne veriyosunuz? Ben farklı şeyler yapmak istiyorum artık.Çünkü hergün aynı şeyleri veriyorum
birortmenanne Merkurkedisii benimki de bazen bir iki lokma alıp bırakıyorr 😊 bildiğim kadarıyla bu dönem normalmiş. Dişleri özellikle yemek yedikce daha kötüleşiyor çünkü
birortmenanne Milaaa genellikle pankek peynir haşlanmış yumurta ve zeytin ezmesi veriyorm bir de pekmez. Ama değişiklik olması için farklı omletler yapıyorum veya söylediklerimi karıştırıarak da verdiğim oluyor. Baharat veya yeşilliklerle lezzetlendiriyorum. Bu da farklılık katıyor. Bazen evde yaptgm bebe bıskuvısını bir meyveyle karıştırıp kahvaltılıkların yanında verebılıyorum. Ama artık bundan zıyade pankek terch edıyorum cunku kendısı de elınde tutup yemeye calısıyor.
birortmenanne Milaaa size youtube da iki anne bir mutfak kanalını önerebilirim. Aylara göre farklı tarifler var. Oradan ve çeşitli tarif kitaplarından destek alıyorum ben
Milaaa Merkurkedisii benimki de reddedyo ama zorluyorum.Çünkü sadece uyurken emiyo.Sizinki ne kadar emiyo?
Merkurkedisii Milaaa benimki acıktığından eemiyor baya ve doyuyor da aç olduğunda huysuzlaşıyor genelde akşama doğru sütüm azalıyor ve huysuzlaşıyor.kilosu falanda iyi. Bende zorlamıyorum açıkçası çünkü ya midesini bulandırıyor yada tükürüyor:))))) istediği zaman veriyorum