Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim gün gün bi değişik oluyor bazen gün boyu uyuyor sakin 2 3 gün bazen se ard arda ağlıyor geceleri uyumuyor emerken böyle bi huzursuz emiyor ve sürekli meme ağzında olsun istiyor çok daralıyorum gerçekten hiç adam akıllı dinlenemiyorum sonra sinirlenip bağırıyorum o an gece gece her şeyini yaptığım halde inatla uyumamasi beni çıldırtıyor vallahi öfkeden çatlıyorum sonra pişman oluyorum yaptığıma ağlıyorum eşim izolasyona aldılar ceza evi çalışanı hiç bir şekilde gelemiyor ailemden kimse gelemiyo tek başıma kalakaldım sinirlerim çok bozuk neden boule ne zaman düzelecek biktim artık isyan etmek istemiyorum ama piskolojik olarak pert durumdayım nasıl baş edeceğim bi akıl verin nolur