Tatlininannesi Kızım 4,5 aylık. Açılmam 5 cm de kaldığı için acil sezaryene alındım. O günden beri gaz kaçırma problemim var maalesef tutamıyorum😔Geçer diye bekledim ama hala geçmedi. Zamanla geçer mi,başına gelen annemiz var mı?