Günaydın kızlar. Şöyle bir sorunum var. Bebeğin 3 ay 8 günlük. 15 20 gündür emme sıkıntımız var. Uykuluyken alıyordu ancak. Ama dün gece uykuluyken de almadı ve ağladı. Yatırdım 5 buçukta kalktı 7 dk anca emdi. Az önce vermeye çalıştım 4 dk emdi ve ağlayarak kendini itti memeden. Bu kadar kısa sürede doymuş olabilirmi. Göğüslerim ağrıyo boşaltmadığı için. Sağıp biberon denemeli miyim