esraeylul34 Teşekkür ederim eşim destek olsa düzelirdi belki önce bırakmıştım mamayı ama sonra yine başlamak zorunda kaldım doktor kullanmalısın dedi eşimde beni suçladı ahını aldın çocuğun mamayı bırakıp dedi. Tek başına çabalamakla artmıyor malesef süt anlatamadım eşime kabullendim artık inşallah meme reddi olmazda içer biraz 4 ay oldu çok şükür ilk başlarda çok ağladım mama veriyorum diye. Ama bi doktor bi damla bile anne sütü alsa antikorları alır mama veriyorum diye kendinizi üzmeyin demişti sonra biraz toparladım artık yeterki sağlıklı olsun bebeğim diyorum