Eminegokhan Canım birsey sorabilir miyim sana? Bebeğim 6 ay 10 günlük ve 13 gündür beşiğinde emziği veriyorum ağlamadan ortalama 15 dk da kendi kendine uykuya geçiyor.
Uyku saatlerimiz de bazen yarım saat oynama olsa da genel olarak su sekilde
8.00 8.30 uyanma
10.00 uyku
12.00 uyanma
14.00 uyku
15 30 uyanma
17 30 uyku
18.30 uyanma
21.30 22.00 civarı gece uykusuna gecme.
Tek sorunumuz şu desteksiz uyumasına rağmen geceleri 2 saatte bir gözleri kapalı bi sekilde ıhhh ıhhh diye sesler cıkarıyo ağlamak istiyo emmek istiyo, 10 dk falan müdahale etmiyorum bazen uykuyabgeri dönüyor ama bazen de devam ediyo ağlama isteği o zamanlar da kucağıma alıp sakinlestirsem tekrar yatırsam doğru yapmış olur muyum, yoksa daha kötü bi alıskanlık mı edinir? 6 ayı doldurduğu için geceleri 1 ya da en fazla 2 kez emzirmek istiyorum çünkü 5.aya kadar gece 1 ya da 2 kez emmeye kalkardı. Gecen ay 2 tane diş cıkardı ve sonuc gece sık uyanma 😔 buna nasıl bir çözüm bulabilirim, bir önerin var mı? Çok uzun yazdım kusura bakma 💕